Byggbranscheliten samlades i Kista

2013-09-12
Tack för senast alla mässbesökare på EKOBYGG! - Succé hörde vi från både besökare, utställare och arrangörer.

iCell instämmer och summerar de två dagarna som mycket värdefulla där vi mötte professionella och intresserade besökare med stor variation i ålder och bakgrund. Intresset och efterfrågan ökar stadigt för vår miljövänliga cellulosaisolering. Att den dessutom är närproducerad, mitt i den nordiska marknaden, ser många som en viktig insats för miljöhänsyn. Duktiga föreläsare som tryckte på viktiga saker att ta hänsyn till i samband med Eko byggnationer och miljöhänsyn generellt.

Antalet besökare uppgick till 1 986 under de två dagarna som mässan och konferensen ägde rum. Av dessa bestod drygt 700 av konferensgäster och övriga deltog endast på mässan.

För mer information kontakta:
iCell AB 0200 - 210 300

Länk till Branschaktuellt