iCell Älskar Älvdalen

2015-06-08
Älska Älvdalen är ett evenemang som arrangeras i juni i Älvdalen och vi på iCell vill självklart vara med och stödja detta och har gått in som Guldsponsor. Evenemanget ska bli ett årligen återkommande evenemang med olika teman år från år. 2015 är naturligtvis kärlekens år och devisen är ”årets mest kärleksfulla vecka”.
Idéerna om att skapa detta evenemang startade i och med förlovningen mellan älvdalsbördiga Sofia Hellqvist och Prins Carl Philip. Vigseln kommer att ske i Slottskyrkan i Stockholm, men i Älvdalen vill vi vara med och hylla brudparet och glädjas med dem genom att arrangera årets mest kärleksfulla vecka den 6-13 juni 2015.

Det blir en kärleksfest i åtta dagar. Tradition, stolthet och gemenskap är det som ska genomsyra hela evenemanget, och det kommer att firas med aktiviteter, utställningar, musik och mycket annat under veckan.

Bland annat kommer Kalle Moraeus, Jill Johnson och Jon Henrik Fjällgren att uppträda.

Mer information samt program hittas här