Trevligt iCell evenemang på Varbergs Stadshotellet

2016-11-16
Den 11 november besökte iCell Varbergs Stadshotell i samband med stadens och årets största After Work. Samtidigt med festligheterna anordnade iCell en minimässa för inbjuda gäster.
Gästerna fick bland annat mingla, lyssna till grundaren av iCell, Roger Gudmundsäter och bekanta sig med företagets miljövänliga isoleringsprodukter. Roger berättade om iCells resa från starten 2010 vilket idag skapat den unika och toppmoderna fabriken i Älvdalen.

Alla fick en lättsam inblick i produktionsprocesseren som slutligen skapar världens mest miljövänliga isoleringsprodukter i lösullformat och nyheten ”iCell Skiva” I samband med den efterföljande frågestunden presenterades Roger även en framtidsvision om företagets kommande och hårdare cellulosabaserad produkter med tillhörande användningsområden. Sedan var det dags att resa sig ur stolarna och blir mera praktiska.

iCell anordnade också en utställning där besökarna fick information från hela iCell teamet samt själva lära känna såväl iCell Skiva som iCell Lösull. Det klämdes, kändes, böjdes och sågades vid arbetsstationerna som fanns till förfogande.

Kvällen avslutades naturligtvis tillsammans på Varbergs största After Work där iCell även lottade ut ett flygande pris.

iCell Varberg visar isolering

Bostad 130 m² i Mellansverige